Når du har en fysisk butik, er du ikke alene i kamp mod de nærliggende butikker, men også mod e-handel og den annoncering, der foregår på nettet. Det er en hård kamp at tage op, da folk begår sig mere og mere online, og derfor er der nogle bestemt tiltag, du kan tage i brug, når du skal promovere din fysiske butik bedre. Vi giver dig her tre af slagsen.
Gadeskilte er ikke noget nyt fænomen, men det er det første, som møder kunden, når de går på fortovet foran din butik. Hvis de skal lokkes ind uden kendskab til din forretning, er skilte med gode tilbud og nyheder en ideel måde at gøre det på. Du kan få gadeskilte i forskellige størrelser og former, så du kan finde noget, der matcher din visuelle identitet.
Med en messestand kan du virkelig komme ud med dit produkt. Her kommer folk nemlig til dig for at blive inspireret, og det kan være nemmere at få folk i snak. Med en flot messestand og nogle gode produkter vil det helt sikkert blive en succes, som du får lyst til at sætte op igen.
Tilbyder du noget spiseligt? Så kom ud af hulen og sæt folkene på gaden med smagsprøver. Generelt er det bare en god idé at komme lidt ud af butikken og møde folk, hvor de er allermest. Nemlig i gademiljøet. Det kan også sagtens fungere med andre ting end spise – du skal bare tænke lidt kreativt og ud af boksen med din butik.
Vin er populært, men det kan være svært at skelne mellem de gode og dårlige…
En dejlig have skal give mulighed for at flygte fra hverdagen og slappe af. Den…
Pullerter er en eminent måde at skrue op for trygheden og sikkerheden på din arbejdsplads,…
Hos Havbiksen finder du de smukke og ergonomiske Lola Ramona sko. Lola Ramona sko er…
Alle forældre ved hvor hurtigt et børneværelse kan blive rodet. Ved at dine børn har…
Leder du efter et par sko, der afspejler din livlige og farveglade personlighed og tilføjer…