Vælg en økologisk firmafrugt ordning til virksomheden

Frugtlevering, frugtkasse, frugtkurv, frugtordning, frugtabonnement eller firmafrugt er begreber, som vi de seneste år har stiftet et tættere bekendtskab med.

Ønsker du at skabe et sundere arbejdsmiljø, så dine medarbejdere – og derved virksomhed – har rig mulighed for at have de bedste forudsætninger for at præstere på højeste hylde? Så kan du med en økologisk firmafrugt ordning forære et sundt, lækkert og forfriskende personale- og frynsegode til virksomhedsmiljøet.

Frugten leveres i kurve eller kasser, men I har rig mulighed for at arrangere frugten, så det passer til jeres behov.

Giv medarbejderne de bedste forudsætninger med sunde snacks

Vi bruger mange aktive timer på vores arbejdsplads, hvilket i sig selv kan være mentalt og fysisk krævende, stressende og trættende, hvorfor virksomhederne kan gøre sig modstandsdygtige overfor disse scenarier ved at tilbyde firmafrugt, der hjælper dine medarbejdere med at bibeholde et stabilt blodsukker. Det hænger unægtelig tæt sammen med personernes individuelle præstationer, humør og faglige formåen. Der er mange frugtbare fordele ved disse ordninger, som kan komme alle i virksomheden til gode.

Du gør det nemmere for medarbejderne at vælge det sunde alternativ, hvis du kontinuerligt sørger for at kurvene på arbejdspladsen er fyldt med et friskt, spændende og sæsoninspireret indspark.

Giv virksomhedsforplejningen et friskt pust med en ordning, hvor hele holdet får leveret frisk økologisk firmafrugt – på den måde er det indbydende at hoppe ombord på den sundere livsstil. Firmafrugt ordningen behøver ikke nødvendigvis kun at anvendes som en grab and go-funktion, men derimod kan du også bruge frugten til:

  • Mødeforplejning
  • Snacks på ture ud af huset
  • Gæsterne

Det smarte ved mange udbydere er, at du har 100 % valgfrihed, så du altid er garanteret muligheden for at tilpasse udvalget af frugt. Det kan være en klar fordel, hvis du vil formindske madspild, så I kun modtager frugt, der reelt bliver spist.

admin