Når corona endelig har lagt sig for alvor, er det en god tid at starte en butik – fordi vi danskere har helt sikkert savnet at komme ud at shoppe. Men kunderne kommer ikke nødvendigvis igen af sig selv. Du skal med dine tiltag i butikken sikre vækst, så du kan være et skridt foran dine konkurrenter. Derfor kommer vi her med tre tips til dig, der skal starte en ny butik.
Hvis du for alvor skal skille dig ud, skal du give en unik oplevelse, når folk kommer ind i butikken. Der skal være noget anderledes at kigge på, og her kan du eksempelvis benytte brugskunst, da meget brugskunst er ekstremt personligt og unikt. Der findes et væld af forskellige løsninger til forskellige butikstyper, så vær ikke bange for at bruge det.
Facebook har en enorm magt, og den strækker sig ikke kun til private forbrugere. Virksomheder kan med nogle simple tiltag opnå en enorm eksponering på verdens største sociale medie. Du kan blandt andet sætte nogle simple konkurrencer i værks, hvor du giver noget gratis væk, som ikke behøves at have en værdi af mere end et par hundrede kroner. Det vil folk stå i lange køer for.
Hvis du ikke har nogle unikke tanker med dit projekt, bør du måske overveje, hvorfor du starter butik. Den historie skal nemlig ud til de lokale medier, som ofte hellere end gerne vil give dig spalteplads, hvis du har nogle unikke tanker omkring netop din butik.
Vin er populært, men det kan være svært at skelne mellem de gode og dårlige…
En dejlig have skal give mulighed for at flygte fra hverdagen og slappe af. Den…
Pullerter er en eminent måde at skrue op for trygheden og sikkerheden på din arbejdsplads,…
Hos Havbiksen finder du de smukke og ergonomiske Lola Ramona sko. Lola Ramona sko er…
Alle forældre ved hvor hurtigt et børneværelse kan blive rodet. Ved at dine børn har…
Leder du efter et par sko, der afspejler din livlige og farveglade personlighed og tilføjer…